• banner

Se l'amore pò durà per un bellu pezzu, ùn ci hè bisognu di stà inseme ghjornu è notte. As ognunu sapi, u settimu ghjornu di lugliu in u calendariu lunare hè u nostru ghjornu di San Valentinu in Cina.

Una di e quattru grandi storie di legenda d'amore populari in Cina,The CotruÈ u WeverGirl,astoria di legenda, isassai bellu è passasfalà à traversu l 'età, perchè ci hè una linea principale di "amuri", è u genti genti vi mette a notte di uponte di gazzariunione cum'è "San Valentinu", chì hè ancu ragiunate.Avà assai persone speranu di designà "Qixi" cum'è "San Valentinu di a Cina"."Tanabata" hè u ghjornu più romanticu in u Festival Tradizionale Cinese, chì hè ricunnisciutu da più è più ghjovani!

spray di culore di fiori

In questa grande festa annuale, e coppie seranu vestite cù cura. Iddipò scuntrà à un più atmosfericu ocuncepimentu artisticu di u ristoranteàcena, i picciotti ponu dà à e ragazze un bouquet di fiorichì era decoratu dau nostru fiorespray di culore perladurante u pranzu.Perchè i fiori chì sò stati spruzzati cù fiorespray di culore perlaporta più sensu di rituali.

聚会彩喷

Di sicuru, u ghjornu di Tanabata ùn hè micca per l'amatori, ancu e persone sola si ponu divertisce. U mutivu di esse single hè perchè sò menu menu.esce à ghjucà, à scuntrà amichi di u sessu oppostu.In generale, in questu ghjornu, l'omi è e donne single ponu ancu sceglie di cenacù l'amichi, teneingpartiti inseme, carnaval, di sicuru, in ordine per aumentà l'atmosfera, a nostra nevespray cum'èSpray di neve di Taiwan,Doraemon spray di neve,Joker spray di neveè Silly string likeCorda stupida di Taiwan,Crazay stringa stupidaè cusì nantu à quale pò esse utile, cusì qualunqueavemu un fidanzatuofidanzata, duvemu ancu avè una bona ghjurnata sia.


Tempu di post: Aug-03-2022