• banner

Ùn sapete micca s'ellu hè statu impressuatu di pocu tempu da a tintura per i capelli di Gu Ailing o da a tintura per i capelli di l'orechja di Lisa?Vulete pruvà, ma avete paura chì ùn site micca a forma bona ?Vulete tinghje i vostri capelli ma ùn sapete chì culore sceglie ?Ùn vi ne preoccupate, u nostru spray di culore di capelli pò aiutà à ottene u listessu aspettu.

Sò chì site preoccupatu chì l'usu di stu spray affetterà u vostru culore è a struttura di i capelli originali.Vulete ancu cunsiderà quantu dura è quantu faciule hè di pulisce.A mo risposta ùn hè micca preoccupatu.Perchè u nostru spray di culore di capelli ùn cuntene chimichi cum'è ammonia o perossu di l'idrogenu, agisce cum'è un culore temporale di capelli è funziona solu nantu à a superficia di u scalp, cusì pò esse appiicatu à qualsiasi culore di capelli è tipu di capelli è ùn causa micca danni à i capelli. capelli o u corpu.Pò esse lavatu cù shampoo.E avemu aghjustatu ingredienti per mantene a durabilità di a formula, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di a durabilità di questu, ma ricumandemu sempre chì hè megliu spruverà in u stessu ghjornu puliti.

 

In più di ottene l'aspettu di celebrità, ci sò parechje situazioni in a nostra vita di ogni ghjornu induve pudemu usà sprays di culore di capelli.Per esempiu, i culori di capelli diffirenti ponu esse cambiati secondu e diverse spots scenics durante u viaghju;L'occasioni formali, cum'è piglià foto di certificatu, anu bisognu di copre i nostri culori di capelli originalmente esagerati per un pocu tempu; Modelli cù culori di capelli diffirenti sò necessarii per riviste di riviste ...... U nostru spray di culore di capelli pò risponde à tutti i vostri bisogni di culore di capelli, è accettemu culori persunalizati, pudete avè u vostru culore di capelli unicu, è cambià u culore di capelli à vuluntà.

 

Metudu d'applicazione:

1) Mantene i vostri capelli secchi è spruzzate uniformemente à una distanza di 15cm.Pay attenzione à a quantità.

2) Dopu a colorazione uniforme, lasciate asciugare l'aria per 1 à 3 minuti, o aduprate un secadoru per asciucà delicatamente.

3) Dopu à l'asciugatura cumpleta, a parte spruzzata avarà un ligeru effettu di styling, è pudete pettinate cù un pettine (i capelli perderanu l'excedente di u polu di culore quandu si pettina).

Punti per l'attenzione:

1) Spray da e radiche à e punte, evitendu u scalp, l'arechje o a pelle faciale;

2) Spray di culore di capelli dopu l'usu, avete bisognu di trattà i vostri capelli per allevà l'irritazione.

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Mar-20-2023