• banner

Crea u vostru propiu stile cù questispray temporaneu di culore di capellisfumature chì utilizanu unu o più culori.Ideale per feste, vacanze, avvenimenti sportivi, o solu qualcosa di sfarente.

染发喷雾

Un spray di culore di capelli hè una forma di tintura di capelli temporale, cunnisciuta ancu com'è culore di capelli lavatu, chì offre un modu micca dannusu è di cortu termine per colore i vostri capelli.A cuntrariu di l'altri tipi di culore di capelli, i sprays tempuranee ùn cambianu micca veramente u culore di i vostri filamenti, solu copre l'esternu di l'arbulu di u capeddu in un tinte chì generalmente svanisce in uni pochi di shampoo o menu.I sprays di culore di capelli temporali ùn cuntenenu micca chimichi cum'è ammonia o perossu in a formula, facendu fàciule d'utilizà in tutti i tipi di capelli è texture.

Sè vo site prontu per un cambiamentu rapidu di culore di capelli, allora aspray temporaneu di culore di capellihè ghjustu à tempu.Sceglite a vostra tonalità preferita da u nostru spray per i capelli di marca Caifubao è Xertouful.Cù parechji culori dispunibuli cumpresi rossu, oru rosa, menta pastellu è blu, e vostre opzioni di sperimentazione di capelli sò vaste.Pudete pruvà à dà voi stessu accentu accentu cù i capelli peek-a-boo, un novu sguardu di moda di ombre ombré, o copre tutta a testa senza avvicinassi à una buttiglia di bleach.

U nostru tempuraleculore di capelli sprahè adattatu per tutti i tipi di capelli per chì tutti ponu entre in u divertimentu in diversi festival.In particulare in Halloween, Festa, Appuntamentu è Anniversariu.Assicuratevi di scuzzulate bè a buttiglia prima di applicà.Pone una tovagliola intornu à e spalle per prutege a vostra robba è mantene a canna da quattru à sei centimetri di distanza da i capelli secchi è spray induve vulete.U culore diventerà più vivu dopu chì si secca, cusì assicuratevi di spruzzate un pocu à u tempu è aspettate uni pochi di minuti finu à chì hè completamente seccu prima di applicà più.

Cù l'aiutu di un spray di culore di capelli temporale, pudete facilmente piglià una nova tendenza di culore di capelli per un test drive.
Sè vo circate un modu speciale per sperimentà un aspettu diversu, un culore di capelli lavatu vi permette di pruvà una varietà di sfumature senza u dannu potenziale di sbiancante è colorazione, finu à truvà l'aspettu perfettu per voi.
Quì vi mustraremu cumu utilizà un spray di culore di capelli temporale per ottene una tonalità fresca è nova in un lampu.

l'ultime nutizie di a cumpagnia Pengwei |Spray temporaneu di culore di capelli - Perfettu per i costumi o solu per cambià u vostru aspettu 1

Inoltre, s'è vo circate di u culore all-over, pudete avè bisognu di utilizà più di una canna, secondu a lunghezza è u grossu di a vostra mane.


Tempu di Postu: Dec-12-2022