• banner

Per pruvà a scientificità è l'efficacità diPianu d'Urgenza Speciale per a Fuga di Sustanze Chimiche Periculose, migliurà a capacità d'autorescue è a cuscenza di prevenzione di tuttu u persunale quandu vene l'accidente di fuga subita, minimize a perdita causata da l'accidentu, è migliurà a capacità generale di risposta d'emergenza è e cumpetenze d'emergenza di u dipartimentu di u prugettu.

IMG_1214

U 12 di dicembreth, 2021, u dipartimentu di u focu hè ghjuntu à a nostra fabbrica è hà fattu una furmazione per u cuntrollu di u focu.

U cuntenutu di a pratica sò i seguenti: 1. Alarma precisa quandu u tank di dimetiletere principia a fuga;2. Lanciari un pianu d'urgenza spiciali, è a squadra di l'extinzione di u focu si prepara à spegne u focu iniziale;3. Squadra di salvezza d'urgenza per evacuazione è salvezza;4. A squadra di salvezza medica per i primi aiuti feriti;5. Gruppu di guardia di sicurezza per fà guardia in situ.

IMG_1388

Ci era 45 persone chì assistenu à sta furmazione di u focu è 14 scene chì sò state preset.Tutti i membri sò stati divisi in 7 gruppi.A prucedura hè stata un successu.

Prima, l'operatore di a stazione di l'aria era in coma è hè stata ferita quandu u tank d'aria hà cuminciatu à revelà.Allora, u persunale di a sala di cuntrollu di u focu hà intesu a zona di u tank n.71, 72 alarme di alarme di gas combustible, informa immediatamente u dipartimentu di sicurezza è ambiente di l'ispezione in situ;U persunale di u Dipartimentu di Sicurezza è Ambiente si n'andò à l'area di u cisterna è truvò qualcunu chì passava vicinu à a valvula d'outlet di u tank di almacenamentu di l'etere di dimetile N ° 3.Chjamavanu Manager Li, cumandante diputatu di u rapportu, cù un walkie-talkie.A Squadra di Comunicazioni cuntattate u serviziu di salvezza medica, a brigata di u focu vicinu, è dumanda un sustegnu esternu;A squadra di sicurità tira u cinturione di sicurezza in a scena per mantene u passaghju di u veiculu sbloccatu è aspittà i veiculi di salvezza;L'equipa di Supportu Logisticu organiza i veiculi per u trasportu di i feriti à l'istituzioni mediche per u trattamentu;

IMG_1304

Inoltre, i membri di u dipartimentu di u focu anu insignatu à u persunale cumu trattà e persone chì sò in coma è dà CPR.

A causa di u lanciamentu puntuale è efficace di u pianu d'emergenza di a cumpagnia, a cumpagnia hà sappiutu evacuà u persunale è cuntrullà a fonte di fuga in pochi minuti dopu chì a fuga hè accaduta, riducendu cusì e vittime è più perdite di pruprietà.

IMG_1257


Tempu di Postu: Dec-18-2021