• banner

U 15 d'ottobre di u 2021, una cerimonia di premiazione di "L'Eccellenti Impiegati in Settembre 2021" hè stata tenuta.Questa cerimonia di premiazione hè benefica per mobilizà l'entusiasmu di l'impiegati, è un mecanismu chjaru di ricumpensa è punizione pò rende l'imprese più efficaci è creanu benefici più altu in unità di tempu;Hè ancu bonu per l'imprese per mantene i talenti.

quattru

A matina, u direttore di u dipartimentu di pruduzzione, Wang, dice qualcosa nantu à a produzzione d'oghje è spera chì tutti i travagliadori si rinforzanu.Inoltre, ciò chì ci hà impressiunatu più chì hè una frase dichjarata da ellu - U fondu di u mo core chì hè ansiosu di esse noi stessi, ùn corremu à a fine, ma u locu induve andemu avà.In u futuru, ci ringraziemu per fà u megliu ogni ghjornu.

Dopu, a cerimonia di premiazione hè stata cuminciata.Ci era duie donne chì venenu tramindui da u dipartimentu di produzzione vincenu u titulu di "Impiegati eccellenti".

unu

Unu hè chjamatu Xiangcou Lu, una travagliadora vinuta da u dipartimentu di produzzione,

ella travaglia cun cura.È travaglia cun alta efficienza è rializazioni notevuli.È in a so vita di ogni ghjornu, hà un sensu di sulidarità è prugressu cù l'altri culleghi.

hà fattu un grande prugressu è hà una percepzione aguda è prufonda è ancu pò adattà rapidamente à u novu postu.Ella pò aghjustà u metudu di travagliu è l'attitudine curretta in ogni mumentu.Ella pò ancu ripensà continuamente sè stessu è ancu cambià u so modu di travagliu in modu efficace cusì ottene un bonu effettu in u travagliu.

Un altru hè chjamatu Yunqing Lin, l'impiigatu travaglia cù cura, seria è rispunsevuli.Ùn solu u putere esecutivu hè forte, ma ancu i gradi di cooperazione di travagliu sò bè.U travagliu cù rializazioni notevuli è dà un bon esempiu per noi.Ella travaglia cun cura è seriamente in attitudine pusitiva.Pò esse uguali à u so travagliu è fà u so travagliu assai bè.Hè sempre pronta per aiutà l'altri.In più, si porta cusì bè cù l'altri è una bona cooperazione cù l'altri.

5

Dopu à a cirimonia, tutti i travagliadori applaudianu felici per questi dui travagliadori.U nostru CEO, Peng Li, hà fattu una breve cunclusione è hà fattu avvisu di tutti i travagliadori.Sperava chì tutti i travagliadori duveranu studià, aiutanu l'altri.Quandu sò in produzzione, anu da seguità tutte e regule per creà un bon ambiente per a produzzione.

Siate fermu in u travagliu è esse diligenti in a vita.Questa cerimonia di premiazione farà chì l'impiegati creanu una bona piattaforma di sviluppu è un bonu ambiente di travagliu è una fidelizazione aumentata di l'impiegati.

6

U sviluppu di a Cumpagnia hè inseparabile da i sforzi di ogni membru di Guangdong Pengwei.Sò oscuri è travagliadori.Sò surtiti a matina è tornanu in casa di notte senza rimpianti.Dece anni di macinazione di una spada, crede ch'elli puderanu fà megliu.


Tempu di post: 12-novembre-2021