• banner

Peng Wei spray d'ariahè un spray detergente elettronicu di precisione ecologicu
U duster d'aria hè adattatu per diversi prudutti elettronichi, chì ponu rinfurzà a luminosità è allargà a vita di serviziu.

Dopu un longu tempu di usu, i prudutti di l'informatica sò faciuli d'attache à a polvera è a terra.Si pò causari crash in luce, burn out in pisanti, o ancu affettà a salute.Se ùn pudete micca disassemble a macchina, u fan hè inutile.Lasciate chì u nostru pulitore di polveri d'aria compressa vi aiuta!Camera CCD, CMOS è altre parti sò delicate.A pulizia di u cuntattu convenzionale hè faciule per causà graffi è ùn pò micca ottene boni risultati.Duster d'aria di gas cumpressu hè a vostra nova scelta.

U nostru pruduttu hè volatile è senza residui.Puderà sguassate rapidamente a polvera, a grassa, a terra, u flussu, a polvera metallica, etc. da diversi apparecchi elettronichi è elettrici.Nisuna corrosione à i prudutti di pulizia.Pò esse usatu in mainboard, carta video, memoria, interruttore elettricu, circuit breaker, circuit board, etc. Pulisce rapidamente una varietà di l'equipaggiu, pò sguassà in modu efficace a polvera, impronte digitali è altre macchie residuali.I nostrispolveratore d'ariahè innocu è ecologicu.Minimizza l'impattu di i solventi nantu à l'effettu di serra è ùn cuntene micca ODS.Spolveratore d'aria compressacù un rendimentu di sicurezza elevatu è un rendimentu eccellente ùn hà micca impattu nantu à e parti metalliche è plastiche.

duster d'aria-3

Hè faciule d'operà, ugello à 360 gradi è a bocca pò esse diretta direttamente à spraying è sguassà.A grande capacità pò ancu esse persunalizata secondu e esigenze di u cliente.

Ci sò qualchi note per l'usu:

Hè inflammable.Tenir à l'écart des hautes températures et des flammes lors de l'utilisation.Ùn fume micca.Assicurà a circulazione di l'aria.Ùn batte micca;Ùn mette micca in un locu sopra à 50 ℃, ùn l'espone micca à u sole, ùn pierce o lanciate in u focu;Hè pruibitu d'inguiri;Mantene fora di a portata di i zitelli

Hè ricumandemu di pulizziari è mantene a polvera ogni ghjornu di 3-5 per impediscenu a furmazione di polvera appiccicosa chì hè difficiule di sguassà;

Ogni metudu di pulizia chì sprays liquidu hè sbagliatu;

Ùn pressu a bocca per un bellu pezzu per evità u cunsumu rapidu è u rinfrescante rapidu di u tank;

Se deve esse pulita per un bellu pezzu o in una grande zona, utilizate 2-3 cans in turnu;

In casu di terra superficia è polvera appiccicosa, utilizate un pulitore ordinariu per asciugà.

duster d'aria-2


Tempu di Postu: 04-Jan-2023