• banner

Oghje, vulemutosparte i nostri novi arrivati, u cornu di a pompa di l'aria manuale, fattu dialtuh-qualità plastic, chì hà robustu, durable in usu.

Comu avemu vistu, spessu appare in diverselively Avvenimenti cum'è partiti di football, corse di sci, manifestazioni sportive è qualsiasi altre manifestazioni esterne induve avete bisognu à sente.Grande usu per feste, graduazioni, celebrazioni è anniversari.

It can aumentà i livelli di vigilanzaincantieri di custruzzione, fabbriche, casa persunale, alarme d'uffiziu, alarme di focuorpiù.Grande dimensione per a sicurità persunale per i joggers, campers, escursionisti è qualsiasi altra situazione quandu avete bisognu di attirà l'attenzione di qualcunu.Compact,putentiand L'alarma persunale pò esse purtata in una vittura, un saccu, una valigettaorpiù. It hè a compra perfetta per un rigalu per i coach,navigatori,ufficiali,i motoristi,bagnini,escursionisti,bikersèfans di sport.

cornu d'aria portatile 4

Avà imaginemu cumu aduprà bè.Spingi u manicu per creà u rumore forte.U più còmuda ùn hè micca necessariu gas.Dunque, a pompa d'aria portatile hè ideale per a sicurità marina, l'allarme di u focu, u camping, a sicurità industriale è l'avvenimenti sportivi.U nostru cornu d'aria portatile, hà più vantaghjus includingpicculutaglia, and portablilità. Wcappellu's più, it hè eamichevule à l'ambiente, chimicu-liberu, senza gasi dannosi,èmai scappaor ùn sò micca necessarie ricariche.

微信图片_20221013213227

Comu pudete imaginà, u cornu forte di 120 db assicura chì sarete intesu da un chilometru di distanza.It is iaffare per una navigazione sicura in nebbia, pioggia è bughjura, avvisate i navigatori vicini o a guardia costiera à a vostra situazione in situazione di poca visibilità è di emergenza.Questu miniL'air hon hè abbastanza chjucu per pudè esse facilmente guardatu nantu à una barca, jet-ski, kayak o canoa.

Infine,you shvecchiuesse preparatu quandu attivate stu cornu.Hè estremamente forte à u puntu chì vi farà sonà l'arechje, cusì ùn mette micca u cornu di l'aria vicinu à l'arechje.

 

Editore|JoJo

 


Tempu di posta: 22-Nov-2022