• banner

A pruduzzione è u cuntrollu di qualità si riferisce à a gestione di tutte l'attività in a produzzione è a fabricazione per ottene esigenze di qualità.Hè unu di i cuntenuti impurtanti di u cuntrollu di l'operazione di produzzione.Se a qualità di i prudutti prudutti ùn hè micca à u standard, ùn importa quanti prudutti sò pruduciuti, u tempu di consegna puntuale hè di pocu significatu.

25

In u dopu meziornu di u 29 di lugliu di u 2022, una furmazione di pruduzzione è cuntrollu di qualità hè stata realizata da u dipartimentu di produzzione in risposta à a situazione di produzzione.30 impiegati anu participatu à sta riunione.30 impiegati anu participatu à sta riunione è hà pigliatu note cù cura.

Prima di tuttu, u direttore di pruduzzione, Wang Yong, hà spiegatu u requisitu di l'operazione in situ in u cuntrollu di a produzzione.Hà enfatizatu cumu si forma una squadra eccellente è finisce un compitu core cù alta qualità.L'impresa deve stabilisce un mecanismu operativu chjaramente elevatu, una divisione specifica di rispunsabilità è obbligazione.

1

Inoltre, u Manager Wang li hà dimustratu u prucessu di u funziunamentu di a produzzione, forniture è marketing.U prucessu integrale di un ordine di u cliente cuntene a creazione di un ordine di vendita (basatu nantu à e esigenze di u cliente) è Bill Of Material, cuntrollà l'inventariu è l'acquistu, a pianificazione di produzzione, a preparazione di tutte e materie prime è a produzzione di prudutti, a consegna è a pressa per u pagamentu.

5

Dopu questu, l'ingegnere Zhang hà rivisatu a risposta d'urgenza à un accidentu di splusione u 24 di lugliu.Hè una realità chì vale a pena piglià assai seriu è piglià lezioni utili da stu accidente.

9

Inoltre, a gestione di a qualità hè una parte impurtante di a gestione di a produzzione.U supervisore Tecnicu, Chen Hao, pusò l'accentu nantu à l'essenza di a qualità di u produttu è a cunniscenza di l'arti è l'artigiani, analizò certi casi di i prudutti di l'altri cumpagnie.

16

Solu avemu realizatu u prucessu di cuntrollu di qualità è a cunniscenza di u produttu pudemu pruduce prudutti d'alta qualità è offre boni servizii à i clienti.

20

Infine, u nostru capu Li Peng hà fattu una cunclusione di sta furmazione, chì hà rinfurzatu ancu a cunniscenza di a cunniscenza di u produttu è u cuntrollu di qualità.Speremu chì pudemu migliurà a qualità è l'efficienza mentre pruducia prudutti.

24


Tempu di post: Aug-03-2022