• banner

Scrittu 丨 Lynsey

Spolveratore d'aria, si riferisce à una buttiglia portatile cù l'aria compressa, chì pò spruzzate una splutazioni pressurizzata per scaccià a polvera è a moglia.I dusters d'aria anu varii nomi, cum'èaria in conserve or spolveratori di gas.Stu tipu di pruduttu hè spessu imballatu cum'è una latta di stagnola è altri accessori cumpresi una valvula, un grillu o una bocca è un tubu di estensione.

Air-duster-2

Vantaghji

1. Comodità è effettu di pulizia rapidasò i principali meriti cuncernati.In generale, u duster d'aria hè pensatu per l'applicazione in l'elettronica.Pò dassi una manu per pulizziari rapidamente i angoli è i buchi cù a polvera quandu pressu a bocca versu u mira.U tubu di estensione pò esse usatu per sguassà a polvera in spazii stretti.

2. Ripiemu u tinplatePropellent non tossicu è ecologicu.Significa chì ùn avemu micca aduprà materie prime boni.Allora sì u gruppu d'utilizatori hè ghjovanu o anziani, u nostruspolveratore d'ariahè sicuru è sanu per elli se l'utilizanu bè.Ma fate attenzione à ùn avvicinassi micca quandu l'utilizate per pulizziari l'angulu bruttu.

Air-duster-3

Cumu aduprà Air Duster

1. Aprite u pacchettu è pigliate u tubu di estensione.Inserite fermamente u tubu di estensione nantu à a bocca.Strappare a tabulazione da l'assemblea di trigger.Mantene a canna in una pusizioni verticale quandu spraying.

2.Per caccià a polvera è i detriti da e zoni difficiuli di ghjunghje, avete bisognu di puntà u tubu di estensione longu à e creve di i vostri dispositi è appughjà l'ugello, allora pò solu sbattà a terra è a polvera da crepe è crevasses.

3. Infine, aduprate un pannu per sguassate a terra chì hè soffiata nantu à e superfici.Per piacè ùn inclinate micca a latta più di 60 gradi durante l'operazione.Aduprate brevi raffiche per impediscenu u raffreddamentu di a canna.Per piacè ùn aduprate micca in un locu cunfinatu.

Occasioni d'usu

1. Equipamentu elettronicu sofisticatu

Cum'è a fine di l'annu vene, pudete pensà à i travaglii di pulizia, ci hè un strumentu chì duvete entra in serviziu per aiutà à mantene a vostra casa pulita.Sè vo avete una TV, un set di divani, un urdinatore ... in casa, u duster d'aria hè necessariu è super utile in i angoli di a vostra casa.Schermo TV, tastiera o schede di circuiti, u collettore di polveri difficilmente raggiungibile nantu à a parte posteriore di u vostru frigorifero ... varii anguli sò supposti da esse puliti in modu di mantene a funziunamentu efficace.

2.Mobili

Spolveratore d'aria in scatolahè perfetta per soffià a polvera o briciole da u bancu, divano o scaffali, etc. Allora pudete sguassate cù un pannu umitu per sguassà l'odori.Inoltre, i nostri windowsills sò cuparti cù assai polvera.Solu aduprà a spugna per pulisce ùn hè micca abbastanza per sguassà a polvera.Air Duster pò fà un favore.U duster di l'aria compressa funziona ancu nantu à cortini è valances.Ùn ci hè bisognu di caccià allora è mette in a lavatrice ogni volta.

Air-duster-1

In generale,spolveratore d'ariahè un grande strumentu di pulizia per parechje occasioni.Ghjoca un rolu impurtante in a nostra vita di ogni ghjornu è ci face affruntà e rutine cunvenemente.


Tempu di Postu: Nov-08-2022