• banner

A causa di prumove a custruzzione di a cultura di l'impresa, migliurà l'integrazione è a cumunicazione trà i culleghi, a nostra cumpagnia hà decisu di piglià un viaghju di dui ghjorni-una notte in Qingyuan City, a pruvincia di Guangdong, Cina.

Ci era 58 persone chì participanu à stu viaghju.U calendariu di u primu ghjornu cum'è seguente: Tutte e persone duveranu partì à 8 ore in autobus.A prima attività hè di visità e trè gola minori in nave induve a ghjente puderia ghjucà Mahjong, cantà è chatte nantu à a nave.Per via, pudete ancu gode di belli paisaghji chì ci portanu e muntagne è i fiumi.Avete vistu quelle facci felici ?

Dopu avè pranzu nantu à a nave, andavamu à Gu Long Xia per gode di cataratte è ponte di vetru.

微信图片_20210928093240

Qualunque sia u tempu di l'annu, sia i belli arcobaleni chì brillanu in a nebbia, o u magnificu ponte di vetru creatu da a ghjente, Gulong Falls pare sempre maraviglià i so spettatori.

1632793177(1)

Alcune persone anu sceltu di piglià a deriva quì.Era assai eccitante è interessante.

Dopu chì tutte l'attività sò state finite, avemu riunitu è ​​pigliamu qualchi foto per ricurdà u nostru maravigliu viaghju di u primu ghjornu.Dopu, avemu pigliatu l'autobus per cena è riposu in un hotel di cinque stelle.Quandu avete riposu, pudete sceglie di gode di u pollulu lucale.Hè ancu diliziosu.

微信图片_20210922091409

U viaghju di u sicondu ghjornu era per piglià attività di team building.Queste attività puderanu rinfurzà a nostra relazione è migliurà a nostra cumunicazione trà i diversi appartamenti.

Prima, avemu riunitu à l'entrata di a basa è ascoltamu l'intruduzioni di i divani. Allora, avemu ghjuntu in una zona chì ùn ci hè micca sole.È avemu statu divisu casualmente.E donne eranu spartuti in dui fili è l'omi sò spartuti in una linea.Oh, a nostra prima attività di riscaldamentu hè stata cuminciata.

nutizie 2

 

Ognunu hà seguitu l'istruzzioni di u divano è fà alcuni cumpurtamenti à e persone dopu.Tutte e persone ridianu quandu anu intesu e parolle di u divano.

nutizie

novu

 

A seconda attività hè di ripartisce e squadre è mostra squadra.Tutti i pirsuni sò stati ripartiti in quattru squadre è facianu cuncorsi. Dopu avè mostratu squadre, avemu principiatu i nostri cuncorsi.U divano hà pigliatu qualchi tamburi cù dece corde da ogni latu.Pudete indovinà chì hè u ghjocu?Iè, questu hè u ghjocu chì avemu chjamatu "The Ball on The Drums".I membri di a squadra duveranu fà chì a bola salta nantu à u tamburinu è u vincitore serà a squadra chì l'hà rimbalzata u più.Stu ghjocu testu veramente a nostra cooperazione è a tattica di u ghjocu.

微信图片_20210922091351

 

 

 

Dopu, facemu u ghjocu 'Go Together'.Ogni squadra hà duie tavule di legnu, ognunu duverebbe passà nantu à e tavole è andà inseme.Hè ancu assai stancu è testu a nostra cooperazione sottu u sole caldu.Ma hè assai divertente, ùn hè micca?

2a2ff741-54fa-436f-83ec-7a889a042049circulu

 

L'ultima attività era di disegnà u circulu.Quest'attività era di auguri à tutti bona furtuna ogni ghjornu è di lascià u nostru patronu andà in u filu.

Avemu tutale 488 cerchi inseme.Infine, u divano, u capu è a guida hà fattu alcune cunclusioni nantu à queste attività di team building.

Attraversu sti attività, ci sò dinù qualchi benefiziu cum'è seguita: Impiegati pò capisce chì u putere di a squadra hè più grande di u putere di l'individuu, è a so cumpagnia hè a so squadra.Solu quandu a squadra cresce più forte, ponu avè una manera di esce.In questu modu, l'impiegati ponu più chjarificà è identificà cù i scopi di l'urganizazione, rinfurzendu cusì a coesione di l'urganizazione è facilitendu a gestione è l'implementazione di l'impresa.

微信图片_20210922091338


Tempu di Postu: Set-29-2021