• banner

   U 7 di ghjugnu di u 2022, a nostra cumpagnia hà tenutu una cerimonia di premiazione per l'impiegati eccezziunali.E tutti l'individui è i gruppi esemplari sò stati ornati in quellu ghjornu.Sottu a dirigenza curretta di a cumpagnia, è i sforzi cumuni di tuttu u persunale, a nostra sucietà hà fattu risultati eccellenti in a ricerca scientifica, a produzzione, u marketing, u serviziu è altri campi.In particulare in u so dipartimentu, anu travagliatu duru è chjode senza assenza è pruduciutu 4000 pezzi di spray di neve di Taiwan in un ghjornu. Anu battutu u record storicu di a produzzione di a nostra cumpagnia.Sò impiegati eccellenti è travagliadori cù energia pusitiva, appassiunati di u so travagliu.

微信图片_20220617112004

Lin Suqing, chì hè u terzu da a manca à a diritta in a foto dedicata à a cumpagnia per ottu anni, cum'è u caratteru di u "Vecchio Foolish" in l'antica fabula chì cunquistò e muntagne per a so persistenza;hè ciò chì hà dettu.

微信图片_20220617112141

U quartu da manca à diritta, Lin Yunqing, hà travagliatu ottu anni in a nostra cumpagnia.ella hà dettu à l'altri impiegati : puderemu superà ogni difficultà o ostaculu in a nostra vita è cumpiendu a nostra aspirazione per una vita megliu.

Infine, u CEO di a nostra cumpagnia Peng Li, stendu à l'ultima pusizioni, hà fattu un discorsu: u tempu di pruvà à fà l'eroi di l'omi è di e donne, ogni pensamentu di pruvà dura forse un gridu per aiutu da u vostru futuru stessu, cusì per piacè venite.

In generale, sta cunferenza di cumminzioni di a cumpagnia riflette a cuscenza cullettiva di u gruppu, l'attenzione di a dirigenza è a cura.Cultiva ancu a coesione cullettiva, rinforza a cumpetitività cullettiva, stimula l'entusiasmu per u membru di l'elite di a spina dorsale, è stabilisce a forza core di a coesione.

Dunque, u sviluppu di a cumpagnia hè inseparabile da i sforzi di ogni impiigatu di Peng Wei.

Infine, Peng Wei hè una cumpagnia unitaria ordinata, organizata è disciplinata.In u sicondu terzu è quartu trimestre dopu, faremu ancu una cerimonia di premiazione per l'impiegati eccezziunali.

Aspittemu a dimostrazione di u successu di u nostru staffu a prossima volta.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022