• banner

U ghjornu Internaziunale di a Felicità hè celebrata in u mondu sanu u 20 di marzu.Hè statu stabilitu da l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite u 28 di ghjugnu 2012. U ghjornu Internaziunale di a Felicità hà per scopu di fà e persone in u mondu sanu l'impurtanza di a felicità in a so vita.(Citatu da Wikipedia)

86jip53o_happiness_625x300_19_March_21

 

In quellu ghjornu, e persone passanu u tempu cù a famiglia o l'amante per piacè a festa, pranzi o viaghjà.Avà, in questu testu, vulemu ricumandemu alcuni prudutti chì saranu adattati per aumentà l'atmosfera o livellu u vostru sensu di felicità.

 

U primu,spray di neve.Avemu sfarenti tippi di spray di neve in modu chì pudemu solu spruzzate è ùn vi preoccupate micca perchè ùn ferà micca dannu à a nostra pelle.Pudete spruzzate è hè faciule di pulisce perchè serà sparitu dopu chì cascanu in terra.

 

 1678929566615

 

Sicondu,corda di festa.Un filu cuntinuu serà spruzzatu attraversu una piccula bocca senza frammenti.Ùn sò micca appiccicose è soprattuttu micca inflamabili.Ci hè una certa felicità à esse stupidu è ridiculu.Cusì, hà un altru nome chjamatu silly string.Ùn pensate micca chì hè divertente?

6d5b1f96f7922447467515395506a2c0

 

Terzu,spray di culore di capelli.Hè assai diffirenti tipi di i prudutti sopra.Perchè dicu quì?Pensu chì ci vestemu bè prima di divertisce cù e persone è purteremu piacè.U spruzzo temporale di u culore di i capelli vi purterà modi facili per tinghje i vostri capelli è pudete rializà i sogni chì pudete cambià i vostri culori di capelli ogni ghjornu.Cusì, pensu chì questu vi purterà a vostra felicità.

culore di capelli

Ci hè tante cose chì pudete fà per voi stessu è fatevi rilassate.A felicità ùn hè micca ottene tuttu ciò chì vulete.Hè gode di tuttu ciò chì avete.Sforzate per rende ogni ghjornu felice è significativu, micca per l'altri, ma per mè stessu.Ti auguru felice ogni ghjornu, micca solu in u ghjornu Internaziunale di a Felicità, ma ancu ogni ghjornu.

 

Scrittore: Vicky


Tempu di post: 16-mar-2023