元宵节1

 

Dopu à a Festa di Primavera, eccu a Festa di e Lanterne. In Cina, a ghjente a celebra durante u calendariu lunare quindici. Simbulizza u cortu riposu ghjuntu à a fine dopu à a festa di primavera; a ghjente hà bisognu di vultà à u travagliu cù i so migliori auguri per u novu annu. Avemu tutti celebratu sta festa cù assai manghjà è divertimentu. L'alimentu u più impurtante è tradiziunale di a Festa di e Lanterne hè u Tang-yuan. Cù risu dolce è morbidu fora è arachidi o sesamu dentru, sta piccula palla di risu rapprisenta a felice riunione, è u megliu auguriu per tutta a famiglia.

元宵节2

 

Oltre à cena cù i genitori è i parenti, ci sò ancu parechje attività quellu ghjornu. I spettaculi di e lanterne è ancu l'indovinelli facenu parte di a Festa di e Lanterne; è a parte più interessante di u spettaculu hè chì l'indovinelli sò scritti nantu à a Lanterna. Benintesa, per sprime a gioia di l'umore, u nostruspruzzu di neveècorda scemachì ùn si pò mancà. Ghjochi di i zitelli, amichi allegri, riunione di famiglia. basta à gode di corespruzzu di neve, corda scema, cornu à aria, rende a nostra festa più atmosferica. Dopu cena, tutte e famiglie vanu à a fiera di e lanterne, per gode di a felicità in questu mumentu.

元宵节3

In ogni cità, ci hè sempre una strada principale cunnisciuta per a so fiera di lanterne, in quellu ghjornu speciale, a strada diventerà luminosa cum'è a luce di ghjornu in a notte cù miriadi di lanterne è flussi di spettatori. In questu mumentu, a felicità in u core hè al di là di ogni descrizzione. Guardendu diverse lanterne, manghjendu dolci Tang Yuan, è passendu u tempu cù e persone chì amemu, pensendu à u luminosu avvene davanti à noi. Vale tuttu.

 

 


Data di publicazione: 03 di ferraghju 2023